Veelgestelde vragen

Bekijk onze veelgestelde vragen of neem direct contact met ons op.

 

Vragen over reserveren

Kan ik gewoon binnen lopen zonder te reserveren?

 
Dit is mogelijk, wel adviseren wij altijd vooraf te reserveren of op de dag zelf in ieder geval even te bellen voordat je hierheen komt. Wij zijn namelijk binnen onze openingstijden open op basis van reserveringen. Hierdoor kan het voorkomen dat we later openen of eerder sluiten..

Ik weet nog niet zeker met hoeveel personen we zijn, hoe moet ik reserveren?

 
Je kunt dan het beste voor het aantal personen, waarvan, je zeker weet dat ze komen, reserveren. Bij de opmerkingen noteer je hoeveel personen er eventueel nog bij kunnen komen. Deze personen kunnen dan ter plekke per pin worden bijbetaald.

Ik heb alleen een voorlopige reservering ontvangen, wat nu?

 
Geen zorgen! Als je online een aanvraag hebt gedaan, ontvang je vanzelf binnen 2 werkdagen een definitieve bevestiging van ons, op basis van beschikbaarheid. Heb je per mail of telefonisch gereserveerd? Dan dien je zelf per mail nog even de reservering te bevestigen.

Ik wil iets aan mijn reservering wijzigen, kan dat?

 
Dat kan zeker tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van je reservering! Binnen 2 weken kun je helaas geen wijzigingen meer aanbrengen betreft het verminderen van de aantal personen.

Kan mijn reservering kosteloos worden verplaatst?

 
Dit kan zeker! Tot uiterlijk 48 uur voor je reservering, kun je kosteloos je reservering bij ons laten verplaatsen.

Vragen over betalen

Ik heb nog geen betaalverzoek ontvangen, kan dat?

 
Dat kan kloppen! Je ontvangt 2 weken vooraf een betaalverzoek van je reservering.

Ik heb nog geen betaalverzoek ontvangen, is mijn reservering wel definitief?

 
Jazeker! Als je een definitieve bevestiging hebt ontvangen, staat je reservering ook definitief in ons systeem.